دو پرواز بوشهر – مشهد لغو شد

پرواز بوشهر - مشهد دو شرکت زاگرس و کاسپین که قرار بود امروز انجام شود، با هشت ساعت تاخیر مواجه شد و پس از آن هر دو پرواز لغو شد.

دو پرواز بوشهر – مشهد لغو شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل فرودگاه‌های بوشهر در مورد تاخیر و لغو شدن پرواز بوشهر - مشهد شرکت هواپیمایی کاسپین و زاگرس گفت: در شرایط بد جوی مانند بارش برف یا نبود دید کافی، نمی‌شود تصمیم قطعی گرفت و لغو پرواز‌ها به شرکت هواپیمایی بستگی دارد و این مساله در تمام شرکت‌های هواپیمایی دنیا وجود دارد و صبر می‌کنند تا شرایط بهتر شود.

كمال دهقان منشادی تصریح کرد: بنابراین شرکت کاسپین و زاگرس پرواز را انجام ندادند چراکه در جاهای دیگر کشور هم این پروازی انجام نشد و صبر کردند تا شرایط جوی بهتر شود.

این مقام مسئول گفت : دید پدیده‌ای نیست که به راحتی بتوان در مورد آن پیش‌بینی کرد که بهبود پیدا می‌کند یا خیر و اگر به سایت‌ها مراجعه کنید می‌بینید که اکثر پرواز‌های مشهد لغو شده یا به تاخیر افتاده است. 

وی در پاسخ به این‌که با توجه معطل شدن مسافران به مدت 8 ساعت، چه امکاناتی برای آنها در نظر گرفته شده بود، تاکید کرد: بابت پروازهایی که تاخیر دارند، شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند که از مسافران پذیرایی کنند و ما در مورد پرواز زاگرس کمتر با مشکل مواجه شدیم .

دهقان منشادی یادآور شد: البته یک نامه به مدیر عامل کاسپین ارسال شد که یک نماینده باید برای این پرواز معرفی کنند و معمولا مسافران باید یک ساعت و نیم در فرودگاه باشند و اگر همان 8 ساعت را حساب کنیم به دلیل این‌که نماینده‌ای از کاسپین در فرودگاه نبود نتوانستیم کار زیادی برای مسافران این پرواز انجام دهیم. 

مدیرکل فرودگاه‌های بوشهر در پایان تصریح کرد : اگر فردا هوا مساعد بود و دید کافی وجود داشت، این دو پرواز انجام می‌شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.