اردبیل؛

سرما و یخبندان مدارس اردبیل را تعطیل کرد

به دنبال سرما و یخبندان بعد از بارش برف دو روز گذشته مدارس در برخی مقاطع و شهرهای استان اردبیل برای دومین روز متوالی در روز یکشنبه تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، براساس اعلام اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز یکشنبه، یک اسفندماه مدارس در اردبیل، ارشق، خلخال، سرعین، نمین و نیر در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی، در هیر پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در مشگین‌‌شهر، لاهرود و کوثر پیش دبستانی تعطیل است.

همچنین در روستاهای اردبیل و نمین تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل، در روستاهای کوثر ابتدایی تعطیل است و در ارشق و خلخال متوسطه دوره اول و دوم ساعت 9 صبح آغاز و در مشگین شهر و لاهرود نیز به جز پیش دبستانی که تعطیل بوده سایر مقاطع تحصیلی ساعت 9 صبح شروع خواهند شد.

دیروز نیز بارش برف سنگین و برودت هوا مدارس اردبیل را در نوبت صبح و عصر در مقاطع و شهرهای مختلف به تعطیلی کشاند به طوری که در مرکز استان اردبیل تمامی مدارس و دانشگاه‌ها در مقطع صبح تعطیل و تمامی ادارات به جز دستگاه‌های خدمات رسان اردبیل ساعت کاری خود را با 2 ساعت تاخیر آغاز کردند که در شهرستان‌ها نیز شاهد تعطیلی مدارس و تاخیر در شروع کار ادارات بودیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.