ایلام؛

ثبت 929 مورد تخلف در نانوایی های استان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بیان کرد: از ابتدای سال 93 تاکنون 929 مورد تخلف در نانوایی های استان به ثبت رسیده است.

ثبت 929 مورد تخلف در نانوایی های استان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛نعمت الله بیرانوند با اشاره به وجود 710 نانوایی در شهرستان های مختلف استان عنوان کرد:مورد از این نانوایی ها در شهر ایلام فعالیت می کنند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهارکرد: 929 مورد تخلف از ابتدای سال 93 تاکنون در نانوایی های استان به ثبت رسیده که 29 مورد مربوط به کم فروشی، 260 مورد گران فروشی و 120 مورد نیز تعطیلی خود سرانه بوده است.
 
بیرانوند افزود: رعایت مسائل بهداشتی با توجه به اهمیت موضوع سلامت مردم از مهمترین اولویت هایی است که باید در نانوایی ها مورد لحاظ قرار گیرد که طی مدت یاد شده 156 مورد تخلف بهداشتی در نانوایی های سطح استان گزارش شده است.
 
وی یکی از مشکلات استان ایلام در زمینه فعالیت نانوایی ها را معرفی نکردن متخلفان از سوی شهروندان به مراجع قانونی اعلام کرد و از عموم مردم خواست حقوق خود را به سایر ملاحظات در مواجهه و برخورد با تخلفات این صنف ترجیح دهند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی با اشاره به فعالیت گشت های نظارتی این اداره کل طی 2 روز در هفته بر عملکرد نانوایی ها اضافه کرد: کارشناسان تعزیرات در برخورد با تخلفات نانوایی ها با توجه به اینکه به عنوان یکی از مهمترین منابع غذایی شهروندان محسوب می شود در مسیر استیفای حقوق مردم اهل مصامحه نیستند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.