سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از پیروزی این تیم برابر هیئت زنجان در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ابطحی گفت:دور رفت از مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برگزار شد و تیم ایثار که نماینده استان قم در این رقابت‌ها به شمار می‌رود موفق شد در زمین حریف به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند.

وی افزود: تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و هیئت جانبازان زنجان در مرحله پلی آف در دور رفت روز شنبه در زنجان با هم روبرو شدند که این مسابقه در نهایت با پیروزی تیم ایثار قم به پایان رسید و بدین ترتیب ایثار در بازی برگشت در سالن بهزیستی قم کار ساده‌ای برای صعود
سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: در این مسابقه تیم ایثار قم با هدایت شهره غلامی ۶۹ بر ۶۰ تیم هیئت جانبازان زنجان را شکست داد و برای صعود به مرحله نهایی و ۴ تیم برتر لیگ روز جمعه در قم به دیدار این تیم می‌رود.

ابطحی بیان داشت: روش صعود تیم‌ها به مرحله پایانی به صورت ۲ از ۳ است به این معنا که در مسابقه رودرروی ۲ تیم هر کدام از تیم‌ها که ۲ بازی را از حریف خود ببرد به مرحله نهایی صعود می‌کند و بدین ترتیب ایثار با یک پیروزی دیگر آن هم در زمین خودی می‌تواند راهی جمع ۴ تیم نهایی شود.

وی عنوان کرد: تیم ایثار قم در مرحله گروهی این رقابت‌ها موفق شد با ۴ برد متوالی به عنوان صدرنشین به دور حذفی برسد و مسابقه برگشت این تیم برابر هیئت جانبازان زنجان نیز روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶ در سالن بهزیستی قم برگزار می‌شود.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم تصریح کرد: بازیکنان تیم ایثار قم برای کسب یک قهرمانی دیگر در سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر متحد و یکدل هستند و تلاش زیادی برای آماده سازی این تیم صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم در این مسابقات با موفقیت و سرافرازی به کار خود پایان دهیم نظیر کاری که در ۲ سال اخیر انجام شده است.
 
 
انتهای پیام/ح

   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار