رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه شهرستان بوشهر از طی مسافت حداقل 124 هزار و 800 کیلومتر توسط تاکسی تلفنی ها در شهر بوشهر خبر داد.

تاکسی‌‌تلفنی‌های بوشهر، سه بار دور خط استوا می‌چرخند
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امید سامری امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه آژانس‌های تاکسی تلفنی شهرستان بوشهر، همه روزه برای جابجایی مسافران، مسافتی بیش از سه دور، دور خط استوا طی می‌کنند، اظهار داشت: تاکسی تلفنی‌های بوشهر همه روزه حداقل 124 هزار و 800 کیلومتر در محدوده شهرستان بوشهر مسافرت می‌کنند.

وی گفت: در طی یک ماه 12 هزار و 480 سرویس درون و برون شهری توسط اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه در شهرستان بوشهر انجام شده است و در حال حاضر 156 آژانس تاکسی تلفنی در شهرستان بوشهر فعال است که هر یک از این آژانس‌ها به طور متوسط 80 سرویس در شبانه روز انجام می‌دهند.

رئیس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه شهرستان بوشهر افزود: با توجه به ضرورت خدمات‌رسانی گسترده و اقبال عمومی مردم به آژانس‌های تاکسی تلفنی این مراکز به عنوان یکی از مراکز مهم ایجاد اشتغال صنفی محسوب می‌شود.

سامری بیان کرد: خط استوای زمین بزرگ‌ترین محیط را با درازای چهارهزار و 76 کیلومتر داراست و از کشورهای اکوادور، جمهوری کنگو، جمهوری دموکراتیک کنگو، سائوتومه و پرینسیپ، گابن، اوگاندا، کنیا، سومالی، مالدیو، اندونزی، کیریباتی، کلمبیا و برزیل عبور می‌کند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.