شهرکرد؛

قصه گویی در نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی

سه مربی و یک عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی برای کودکان قصه گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سه مربی و یک عضو مراکز فرهنگی و هنری استان در میان ۵۷ قصه گوی برگزیده از ۲۷ بهمن تا اول اسفندماه جاری در نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی برای کودکان قصه گفتند.
 
وی افزود: زهرا بابادی مسئول مرکز فرهنگی هنری شلمزار با قصه «نگین شکسته» در بخش رضوی، ژیلا مهندس مسئول مرکز فرهنگی هنری سامان با قصه «دخت ایران زمین» در بخش کانونی، سپیده ابراهیمی مربی فرهنگی مرکز شماره یک شهرکرد با قصه «آن بالا، این پایین» در بخش کانونی و حسین صیادی عضو نوجوان مرکز فرهنگی هنری شهر کیان با قصه «گنجشک و پنبه دانه» در بخش نوجوانان در مراکز ۱۰، ۳۰ و ۳۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران حضور داشتند.
 
رحیمی ادامه داد: یک هزار و ۲۸۸ قصه در این جشنواره از زبان ۲۰ مربی کانون، ۵ قصه گوی آزاد، ۱۰ پدربزرگ و مادر بزرگ، ۱۱ نوجوان، ۳ قصه گوی فراگیر و ۸ قصه گوی رضوی روایت شد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار