یاسوج؛

برپایی بازارچه کارآفرینی در دوگنبدان

بازارچه کارآفرینی با هدف کاربردی کردن دانش،ارتباط دادن آن با نیازهای جامعه و تقویت خلاقیت و کار آفرینی دانش آموزان در دوگنبدان برپا شد.

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛در این بازارچه دانش آموزان دست ساخته های خود را در غرفه  صنایع دستی، آثار معرق،صنایع چوب،پرورش گل های تزئینی و آپارتمانی،مواد غذایی،کیک و شیرینی،عروسک دوزی،شمع سازی،گل سازی،بسته بندی و فرآوری مواد غذایی به نمایش گذاشتند.

پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: برپایی این بازارچه ها به منظور تقویت طرح خوداتکایی مدارس شبانه روزی،تنوع بخشی به محیط های یادگیری، ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش آموزان در زمینه پژوهش و شیوه کشف و حل خلاقانه مسائل، فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان است.

خانم فردوسی مدیر آموزشگاه فروغ دانش دوگنبدان هم گفت: بخشی از درآمد این بازارچه برای کمک به افراد بی بضاعت و جشن نیکوکاری اهدا می شود.

خانم روانشادی کارشناس کارآفرینی نیز گفت: کاربردی کردن دانش، ارتباط دادن آن با نیازهای جامعه و موقعیت های زندگی، توجه ویژه به دستاوردهای علمی و عملی دانش آموزان برای ورود به میدان های رقابت های علمی از دیگر اهداف برپایی این بازارچه کارآفرینی است.


انتهی پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.