تبریز؛

استقبال از جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: استقبال فعالان خبری و عکاسان استان از سومین جشنواره مطبوعات استان بسیار بالا بوده و این مهم برای ما غیر قابل تصور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛چمیده فر گفت: این جشنواره هم اکنون در مرحله داوری قرار دارد که پس از سال ها سومین دور آن را برگزار می کنیم و ارسال افزون بر یکهزار و 200 اثر به دبیرخانه جشنواره مایه خرسندی و مسرت برای ما و جامعه رسانه ای استان است.
وی، هیات داوران جشنواره مطبوعات آذربایجان شرقی را از استادان به نام و تراز اول این عرصه نام برد که نه تنها در زمینه علمی بلکه در حوزه های اجرایی نیز جزو سرآمدان رسانه ای کشور هستند.
چمیده فر اظهار کرد: داوری این دوره از جشنواره طی هفته جاری به پایان می رسد و نتایج اولیه آن مشخص خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه آیین اختتامیه این جشنواره 19 اسفند ماه جاری در تبریز برگزار می شود، گفت: در این مراسم علاوه بر مقامات استانی و استاندار آذربایجان شرقی، مقامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور خواهند داشت.
چمیده فر، از برگزاری کارگاه تخصصی رسانه ای طی برگزاری جشنواره خبر داد و گفت: تلاش داریم این کارگاه را با حضور استادان عرصه مطبوعات طی دو روز همزان با آیین اختتامیه برگزار کنیم.
وی، تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه ای آذربایجان شرقی را از دیگر برنامه های اصلی سومین جشنواره مطبوعات استان بیان کرد و افزود: در این رابطه از خانواده های چهار فعال رسانه ای و خبری استان که طی سال های اخیر به رحمت خدا رفته اند، تجلیل می شود.
معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه همزمان با آیین اختتامیه جشنواره، نمایشگاه عکس آثار ارسالی برپا می شود، ادامه داد: پس از جشنواره نیز نمایشگاهی از منتخب آثار خبری در تبریز برگزار خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار