سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال:

نامه کسر 18 امتیاز تراکتورسازی به فدراسیون فوتبال نرسیده است

روزبه وثوق احمدی گفت: امکان هر جریمه ای برای تراکتورسازی وجود دارد اما تاکنون هیچ نامه ای مبنی بر کسر 18 امتیاز از این تیم دریافت نکرده ایم.

نامه کسر 18 امتیاز تراکتورسازی به فدراسیون فوتبال نرسیده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز به دنبال محرومیت از 2 پنجره نقل و انتقالاتی، تلاش خود را برای مختومه کردن سایر پرونده‌های این تیم در کمیته انضباطی فیفا به کار گرفتند و در گام نخست موفق شدند پرونده شکایت فلاویو لوپز، ژائو ویلا و تونی اولیویرا را به سرانجام برسانند اما همچنان خطر محرومیت‌ این باشگاه را تهدید می‌کند.

دیتمار بیکای، آیان رمزی و حمزه یونس سه بازیکنی هستند که برای مطالبات فصل گذشته خود از باشگاه تراکتورسازی به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده اند و همین عامل تراکتورسازان را در آستانه کسر 18 امتیاز قرار داده است.

در همین زمینه با روزبه وثوق احمدی سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت‌و‌گویی انجام دادیم که وی ضمن اشاره به این که نامه کسر 18 امتیاز از باشگاه تراکتورسازی به فدراسیون فوتبال ارسال نشده تصریح کرد: دست فیفا برای برخورد با پرونده های مالی و انضباطی باز است و امکان دارد نسبت به چنین پرونده‌هایی هر تصمیمی بگیرد اما تاکنون هیچ نامه‌ای مبنی بر کسر 18 امتیاز از تیم تراکتورسازی، از فیفا به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است.

وی افزود: با توجه به اینکه سابقه نداشته باشگاهی با وجود محرومیت‌ از سوی فیفا در نقل و انتقالات فعالیت کند، امکان دارد فیفا برای باشگاه تراکتورسازی علاوه بر محرومیت نقل و انتقالاتی، کسر امتیاز و جرایم مالی هم در نظر بگیرد. به هر حال باید منتظر ماند و دید پرونده‌های انضباطی تراکتورسازی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال با چه حکمی روبه‌رو می‌شوند؟


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار