دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی مشترک قلب و عروق؛

گردهمایی بزرگ متخصصین قلب و عروق/ ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی مشترک قلب و عروق ایران از گردهمایی بزرگ متخصصین قلب و عروق و ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی خبر داد.

گردهمایی بزرگ متخصصین قلب و عروق/ ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا دهستانی از برگزاری پنجمین کنگره بین‌المللی مشترک قلب و عروق ایران با حضور 14 کشور دنیا خبر داد و گفت: این کنگره با همکاری انجمن جراحان قبل ایران، انجمن قلب ایران، انجمن بیهوشی قلب از فردا 3 تا 6 اسفند در مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: متخصصین بیماری‌های قلب، قلب اطفال، قلب بزرگسالان، پزشکان متخصص بیهوشی قلب، فیزیوتراپیست ها، پرفیوژنیست‌ها و پرستاران جامعه هدف این کنگره هستند.

دبیر اجرایی پنجمین کنگره بین‌المللی مشترک قلب و عروق ایران تصریح کرد: پزشکان و صاحب نظرانی از کشورهای آمریکا، فرانسه، آلمان، هلند، بلژیک، اسپانیا و مصر در این کنگره حضور دارند.

به گفته وی، پروفسور فریزر که تبحر ویژه ای در جراحی قلب کودکان دارند نیز به این کنگره دعوت شده است.

این استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش دیگری از سخنان اظهار کرد: در این گردهمایی بزرگ علمی پزشکان داخلی و خارجی به بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین دستاوردهای حوزه تشخیص و درمان بیماری های قلب و عروق می پردازند.

دهستانی درباره امتیاز بازآموزی این کنگره، گفت : شرکت در این کنگره برای متخصصان قلب، قلب کودکان، جراحان قلب، جراحان عمومی، متخصصان بیهوشی قلب و فوق تخصص های قلب دارای 20 امتیاز بازآموزی است.

وی افزود: البته برای پرستارها، متخصصان اخلاق پزشکی، پزشکی قانونی، داروسازان، پزشکی هسته ای و پزشکان عمومی امتیاز بازآموزی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.