اراک؛

استقبال از مسافران نوروزی با خدمات برنامه ریزی شده

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: استقبال از مسافران نوروزی در این استان باید کیفی و شایسته باشد و دستگاه اجرایی باید برنامه های اجرایی و نظارت کاملی ارائه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در نشست کمیسیون هماهنگی امور تعزیزات حکومتی استان مرکزی در محل استانداری این استان، افزود: این استان در مسیر اصلی تردد استان های شمالی به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد و آمادگی کامل و پیش بینی تمامی نیازها برای ایام تعطیلات نوروزی تلکیف مهم دستگاه های اجرایی است.

وی بیان کرد: ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران و همچنین تنوع بخشی به این خدمات باید در دستور کار دستگاه های اجرایی استان قرار بگیرد، چرا که در این صورت می توان شرایط ماندگاری بیشتر مسافران را در استان فراهم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان از قبیل دانشکده علوم پزشکی، اصناف، شهرداری ها و اداره کل راه و شهرسازی باید فعالیت خدمات سفر خود را به زودی آغاز کنند تا در ایام تعطیلات در انجام وظایف محوله خود چابک باشند.

وی ادامه داد: مسئولان باید بدانند که مردم به آن ها اعتماد کرده‎اند و آن ها نیز نسبت به این اعتماد مردم تکلیف دارند و باید با عملکرد صحیح به ویژه در حوزه بازار و تعدیل قیمت‎ها، برنامه ها و سوگیری دولت را در عمل به مردم بچشانند.

افشون اظهار کرد: گشت ویژه نظارت بر قیمت ها با حضور پررنگ دستگاه های متولی از مواردی است که باید به صورت روزانه و با گزارش دهی مستمر به نهادهای نظارتی و تصمیم ساز استان فعالیت کند.

وی افزود: خدمات رسانی هر چه بیشتر به مسافران نوروزی و مردم مومن استان مرکزی در ایام نوروز در گروه تعامل و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی است که این همکاری باید از هم اکنون شک گرفته و نقطه نظرات و پیشنهادات به صورت برون دستگاهی تنظیم و در اختیار همه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.