تبریز؛

آماده‌سازی ۲۰۰ مدرسه در آذربایجان‌شرقی برای اسکان فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از آماده‌سازی ۲۰۰ مدرسه در استان برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۶ خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ پاشایی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان گفت: در سه سال گذشته وقتی صحبت از سفر نوروز و امکانات بود، ظرفیت استان باور کردنی نبود اما حالا این مطلب در استان جا افتاده و بهترین خدمات به مسافران ارائه می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه باید به کوچک‌های بزرگ توجه ویژه شود، افزود: نگاه مردم به چیزهای کوچک بسیار زیاد بوده و از این رو نیاز به توجه زیاد دارند، پس باید به سرویس بهداشتی، پمب بنزین و امکانات خدماتی آنها توجه شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: به بحث آموزش هتلدار، مهماندار، تاکسیران و غیره اهمیت ویژه باید داد زیرا این آموزش منجر به جذب مسافر خواهد بود.
وی با بیان اینکه در یک اقدام خواستیم ۱۰ درصد فرهنگیان به تبریز بیایند که موفق شدیم و با اجرای طرح‌هایی، در تابستان سال‌جاری ۲۴۰ هزار نفر فرهنگی از استان بازدید کردند.
پاشایی با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم با علم محل سفر را انتخاب کرده و برحسب اتفاق جایی نمی‌روند، گفت: در ۳۹ منطقه ستاد مرکزی داریم و مرکز دایمی شبانه‌روزی در تبریز ایجاد شده، ۲۰۰ مدرسه آماده برای خدمات مسافران نوروزی فرهنگیان مجهز شده که از ۲۶ اسفند ماه در اختیار تسهیلات سفر قرار خواهد گرفت.
پاشایی با اشاره به آمار سال گذشته مبنی بر پذیرش 32 هزار و 300 نفر و 11 هزار و 307 خانوار در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان اظهار داشت: این رقم برای تعطیلات نوروزی امسال 50 هزار نفر پیش‌بینی شده است.
مسؤول دستگاه تعلیم و تربیت استان گفت: برای نخستین بار در کشور خانه‌های معلم و مراکز درمانی فرهنگیان 24 ساعته در ایام نوروز 96 آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی را در سطح استان خواهند داشت.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.