اهواز؛

اختصاص اعتباری میلیاردی برای جبران خسارت سیل

30 میلیارد تومان برای جبران خسارت‌ سیل به خوزستان اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛مهرداد نیکو، معاون سازمان برنامه و بودجه خوزستان گفت: 30 میلیارد تومان بابت خسارت‌ های ایجاد شده بر اثر سیل به روستاها و برخی نقاط استان توسط سازمان مدیریت بحران کشور اختصاص داده شده است.

مهرداد نیکو، با بیان این‌ که اعتبارات تخصیص داده شده به استان در قالب ماده‌های 10 و 12 به استان داده شده است، افزود: اعتباراتی که توسط سازمان مدیریت بحران به استان تخصیص می‌یابد، در قالب سه عنوان پیشگیری، مقابله و جبران خسارت است و این اعتبار تخصیص یافته بر اساس ماده 12 بوده که فقط به جبران خسارت و بازسازی اختصاص می‌یابد.

نیکو تصریح کرد: عمده خسارت‌های حاصل از بحران‌های ابتدای سال مربوط به روستاهای استان است که در این زمینه 54 درصد از اعتبارات دریافتی از سازمان مدیریت بحران به روستاها اختصاص یافته است.

 وی گفت: 7 میلیارد تومان برای راه‌های خسارت دیده، 8 میلیارد تومان برای ترمیم سیل بندها، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای دفع آب‌های سطحی در شهرها، 4 میلیارد تومان به بازسازی تاسیسات روستایی، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به تاسیسات آب عشایری تخصیص داده شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.