ساری؛

کشف میلیونی چک پول های تقلبی

60 میلیون ریال چک پول های تقلبی در شهرستان محمودآباد کشف شد.

سرهنگ شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه 120 قطعه چک پول تقلبی 500 هزار ریالی در این شهرستان کشف شد گفت: دو متهم به جعل در این ارتباط دستگیر شدند.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در تهیه و توزیع اسکناس های جعلی 500 هزار ریالی در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار کارکنان پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دو متهم به جعل اسکناس از اعضای یک باند را شناسایی و مورد تعقیب قرار دادند.

سرهنگ شالیکار افزود: ماموران در ادامه تحقیقات فردی دیگر از اعضای این باند را که در یک واحد صنفی اقدام به چاپ اسکناس می کرد، شناسایی کردند.

وی گفت : متهمان به نام م- ی و م- ب در منطقه سرخ رود دستگیر شدند و در بازرسی از منزل آنان ۱۰۰ فقره تراول 500 هزار ریالی جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد افزود : ماموران در ادامه با اعزام به شهرستان فریدونکنار یکی دیگر از اعضای این باند به نام ح – الف را دستگیر و از وی مقادیری لوازم و تجهیزات جعل به همراه 20 فقره چک پول جعلی جمعاً به ارزش 60 میلیون ریال کشف شد.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار