محصص: حریف پرسپولیس قدرتمندتر از الاهلی است/ ذوب آهن نباید از العین بترسد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: حریف امروز پرسپولیس به مراتب قدرتمندتر از الاهلی امارات است.

محصص:حریف پرسپولیس به مراتب سخت تر از الاهلی است/ذو آهن از العین نباید واهمه داشته باشدمرتضی محصص در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار پرسپولیس مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: با نگاهی به گذشته 2 تیم الهلال و الاهلی می بینیم به هیچ عنوان با یکدیگر قابل قیاس نیستند، پرسپولیس امروز کارش مقابل الهلال به مراتب دشوارتر از استقلال تهران است.
 
وی افزود: تاکتیک هجومی برانکو سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال کشورمان تا حد زیادی مفید بوده است و نباید فراموش کرد که سرخ پوشان در 22 دیدار برگزار شده مسابقات لیگ تنها 2 شکست متحمل شده اند و اگر مقابل تیم فوتبال الهلال عربستان خواستار انجام بازی هجومی باشند بدون شک این روش به سود تیم نخواهد بود چرا که تیم عربستانی چشم به ضد حملات دوخته است. 
 
محصص در ادامه عنوان کرد: برانکوایونکوویچ مربی بسیار سرشناسی بوده و بارها توانایی های فنی اش را در مسابقات بزرگ به اثبات رسانده است. الهلال از تیم های شناسنامه دار لیگ قهرمانان آسیا است که حتی توانسته به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد.
 
پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره مهره های کلیدی دو تیم گفت: آشنایی چندانی با تیم الهلال ندارم و در این مورد نمی توانم اظهار نظر کنم. تیم پرسپولیس از لحاظ در اختیار داشتن بازیکنان کارآمد جزء بهترین های آسیا است. برانکو مربی اصول گرا و برنامه محوری است و این موضوع را حتی در زمان سرمربی گری در تیم ملی به اثبات رسانده است. هر تیمی آرزو دارد بازیکنان پرسپولیس را در ترکیب داشته باشد. همان گونه که در بازی شب گذشته دید "ماکته دیوپ" مهاجم سنگالی بیش ترین تاثیر را در برتری الاهلی مقابل استقلال داشت.
 
محصص در ادامه گفت: بیشتر تیم های حاشیه خلیج فارس در بعضی از خطوط با ضعف روبرو هستند که سعی می کنند با جذب بازیکنان شاخص خارجی این نقیصه را برطرف کنند. توصیه ام به تیم های ایرانی این است که به جای جذب بازیکنان بی کیفیت خارجی نفراتی را به خدمت بگیرند که بتوانند در مسابقات بزرگ برای تیم های شان تاثیر گذار باشند.
 
عضو کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در پایان با اشاره به دیدار سخت ذوب آهن مقابل العین امارات اظهار داشت: نتایج تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مسابقات داخلی دارای نوسان زیاد بوده است. کادر فنی ذوب آهن به این موضوع اشراف دارند که برد در این دیدار باعث می شود تا انگیزه بازیکنان این تیم نسبت به گذشته 2 برابر شود. امیدوارم تیم ذوب آهن از رویایی با العین امارات واهمه ای نداشته باشد و بتواند با ارائه یک بازی تماشاگر پسند توام با کسب 3 امتیاز دل میلیون ها ایرانی را شاد کند و گام نخست را محکم بر دارد.
 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار