اینستاگردی؛

ابتکار آستینش را برای حل معظلات هوای خوزستان بالا زد

معصومه ابتکار با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نتایج جلسه کمسیون انرژی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه کمسیون انرژی با حضور  رئیس مجلس در رابطه با اضطرار وضعیت خوزستان و شرایط نگران کنندهآن برگزار شد . در همین راستا معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود قسمتی از وقایع پیش آمده در این جلسه را منتشر کرد و عنوان کرد: "من هم گزارش اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست را ارائه کردم."
 
ابتکار نوشت:
"عصر امروز جلسه کمیسیون انرژی در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با موضوع مشکلات خوزستان؛ حاضرین از دولت، من بودم، وزرای نیرو و نفت و مسئولین ستاد مدیریت بحران. وزیر نیرو گزارش اقدامات وزارتخانه اش را ارایه کرد و وزیر نفت هم همین طور. آقای زنگنه از اجرای کامل طرح آماک (جمع آوری گازهای همراه چند میدان نفتی و پیش گیری از انتشار موادآلاینده) که برای خوزستان بسیار مهم است تا یک ماه دیگر خبر داد. مشکلات فنی این طرح، اجرای آن را به تاخیر انداخته بود، ولی در ماههای اخیر با رفع این مشکلات موضوع تسریع شد.

نمایندگان مجلس در این جلسه راجع به مشکلات مردم در حوادث اخیر خوزستان صحبت و از برخی سیاست‌ها در حوزه آب و نیرو و نفت انتقاد کردند. من هم گزارش اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست را ارایه کردم.

آقای حسنوند رییس کمیسیون انرژی در انتهای جلسه مواردی را شامل اختصاص دو درصد از درآمدهای نفتی و گازی در مناطق مربوطه برای حفاظت از محیط زیست، مورد تاکید قرار داد."

 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
ابتکار ابتکار افتضاحی افتضاح!!
آخرین اخبار