ادعای بحرین در خصوص بازداشت تروریست‌های آموزش دیده در ایران!

رژیم آل خلیفه مدعی شد 20 تروریست را که شماری از آنها در ایران آموزش دیده بودند، بازداشت کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الحیات، وزارت کشور بحرین با انتشار بیانیه ای مدعی شد 20 نفر از افراد مورد پیگرد در پرونده های تروریستی که شماری از آنها در عراق و ایران آموزش دیده بودند را بازداشت کرده است.

وزارت کشور بحرین شب گذشته با انتشار این بیانیه مدعی شد: در چارچوب عملیات تحقیقات و جستجو، شماری از گروهک هایی که اجرای طرح های تروریستی خود را آغاز کرده بودند، شناسایی  و منهدم شدند.

وزارت کشور بحرین در ادامه این بیانیه اعلام کرد: در عملیات پیشگیرانه امنیتی که از 9 تا 19 فوریه 2017 در مناطق مختلف کشور به اجرا درآمد، 20 نفر از افراد تحت پیگرد در پرونده های امنیتی، از جمله 4 زن دستگیر شدند.

از سوی دیگر، خبرگزاری فرانسه گزارش داد شب گذشته روستای شیعه نشین نویدرات در جنوب منامه، پایتخت بحرین شاهد  درگیری های شدیدی میان معترضان و نیروهای پلیس رژیم آل خلیفه بود. این اعتراضات در پی کشته شدن یک جوان شیعی به هنگام فرار از دست نیروهای امنیتی بالا گرفت.

خبرگزاری فرانسه به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد صدها نفر در این روستا شعارهایی با مضامین " شهدا را فراموش نخواهیم کرد" و "هیهات منا الذله" و " حمد ساقط خواهد شد" ( اشاره به حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین) سر دادند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار