اصفهان؛

واگذاری پیست اسکی فریدون‌شهر به بخش خصوصی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: پیست اسکی فریدون‌شهر در مزایده به شرکت تعاونی این شهرستان سپرده شد و تعاونی پس از تکمیل و تجهیز، بهره‌برداری از این پیست را به مدت 25 سال در اختیار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد سلطان‌حسینی در مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری استان اصفهان که  امروز برگزار شد، اظهار کرد: در تمام مجامع انتخاباتی تأکید کرده‌ام که از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کنم اما از فرد منتخب هیأت حمایت لازم به عمل خواهد آمد.

وی افزود: از سال 92 بر اساس قانون اماکن ورزشی به مزایده گذاشته شد که بر این اساس خانه بسکتبال، والیبال و استخر انقلاب و تعداد دیگری از اماکن به مزایده گذاشته شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: جامعه موتورسواری و اتومبیل‌رانی دست‌ به‌ دست هم داده و به رئیس جدید هیأت کمک کنند تا در مزایده برنده شود.

وی ادامه داد: در برخی از مزایده‌ها، همانند استخر انقلاب هیأت‌های ورزشی در مزایده برنده می‌شوند.

سلطان‌حسینی با اشاره به تکمیل فاز نخست پیست موتورسواری نقش‌جهان بیان داشت: بر اساس ماده 27،‌ مدیریت اجرایی و بهره‌برداری پیست موتورسواری نقش‌جهان تا مدت معین به آقای تنهایی سپرده خواهد شد.

وی ادامه داد: پیست اسکی فریدون‌شهر نیز در مزایده به شرکت تعاونی این شهرستان سپرده شد و پس از تکمیل و تجهیز، بهره‌برداری از این پیست را به مدت 25 سال در اختیار گرفت، همچنان که شرکت فولادمبارکه حدود 30 میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان هزینه کرد و بهره‌برداری از آن را به مدت 20 سال از آن خود کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.