کاهش نرخ بیکاری از مهمترین دستاوردهای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مسیر توسعه را هموار می‌کند گفت: کاهش نرخ بیکاری یکی از مهمترین دستاوردهای تحقق این امر در جامعه است.

قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سهمیه امسال استان از تسهیلات اقتصاد مقاومتی کشور بوده است افزود: طی یک ماه گذشته میزان سهمیه تسهیلات پرداختی از سه هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال به سه هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

وی، افزایش جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را ضروری دانست و از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست: امنیت سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان را تأمین کنند.

سلیمانی، ایجاد اشتغال، رونق بخش تولید، کاهش نرخ بیکاری و رسیدن به رونق اقتصادی را از اولویت‌های اصلی مسئولان ارشد استان بیان و ابراز امیدواری کرد: امسال ۵۰ واحد نیمه راکد، ۱۹۵ واحد نیمه فعال و ۵۰ واحد تولیدی علاوه بر پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی، به ظرفیت کامل برسد.

وی همچنین به رونق کشت گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و ادامه داد: تولیدات بخش کشاورزی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و اشتغال است.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۱۹:۳۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
کدوم کاهش نرخ بیکاری .چرا این قدر بلف میزنید .کدام جوان را به کار گرفته اید .کار های را که ایجاد کرده اید با سند ومدرک بیان کنید.