خرید جنگنده سوخو برای ایران امکان پذیر است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مبادلات نظامی میان ایران و روسیه در طی سال‎های اخیر گسترش پیدا کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود گودرزی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  اظهارکرد: در طی سال‎های اخیر روابط ایران و روسیه در ابعاد مختلف از جمله تجاری و نظامی گسترش یافته است از این رو بدون شک در رویه اتخاذ شده امکان تبادل اقتصادی، نظامی و خدماتی در قالب عناوین مختلف وجود دارد.
 
وی افزود: ما در طی چند سال گذشته در خرید تجهیزات نظامی از جمله سامانه موشکی اس 300 و ادوات نظامی اقداماتی را انجام دادیم که این روند مبادلاتی طی سال‎های اخیر در حال گسترش است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اهمیت راهبرد دفاعی برای یک کشور تاکید کرد: ایران تمامی اقدامات لازم را برای افزایش توان دفاعی خود انجام خواهد داد که بدون شک تقویت بنیه دفاعی و هوایی کشور از جمله این موارد محسوب می‌شود.
 
گودرزی تصریح کرد: در شرایط فعلی در صورتی که نیروهای نظامی و دفاعی ما درخواستی را پیرامون خرید ادوات نظامی از جمله جنگنده سوخو مطرح کنند بدون شک امکان تحقق این موضوع با توجه به روابط ایران و روسیه وجود دارد.
 
وی تصریح کرد: بدون شک ما اگر قصد خرید جنگنده سوخو را داشته باشیم مقامات متولی این امر باید در این باره اظهارنظر کنند ولی تحقق این موضوع دور از دسترس نیست.
 
منبع:میزان
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.