مدیرروستا: مربی عاقل، پرسپولیسیها را خط نمی‌زند/ کی‌روش به دنبال این است که اخراجش کنیم

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کیفیت بازیکنان پرسپولیس مشخص است و هیچ آدم عاقلی به خودش اجازه نمی دهد آن ها را به تیم ملی دعوت نکند.

مدیرروستا: آدم عاقل ملی پوشان پرسپولیس را خط نمی زند/ دل کی روش با تیم ملی نیستعلی اصغر مدیر روستا در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدی شدن تصمیم کارلوس کی روش برای دعوت نکردن بازیکنان پرسپولیس به اردوی تیم ملی بیان کرد: با توجه به آمادگی و کیفیت بازیکنان پرسپولیس به نظر می رسد هیچ آدم عاقلی نباید به خودش اجازه دهد که آن ها را به تیم ملی دعوت نکند. این اقدام به هیچ وجه به صلاح نیست و به نظرم کی روش با مطرح کردن چنین بحث هایی به دنبال دریافت حکم اخراج از تیم ملی است.

وی افزود: کی روش می خواهد با اخراج شدن از تیم ملی وضعیتی را ایجاد کند که خیلی راحت تمام حق و حقوقش را از مسئولان فدراسیون فوتبال بگیرد. از طرفی سرمربی تیم ملی در هفته اخیر برای پرکردن وقت خالی خود و دور ماندن از کشورمان به اروپا رفته و عملکرد لژیونرها را زیر نظر می گیرد. به نظرم این اقدام کی روش هم چندان دلیل فنی ندارد.

مدیرر وستا با اشاره به کیفیت بازیکنان ملی پوش پرسپولیس گفت: پرسپولیس با اتکا به ملی پوشان خود در صدرجدول لیگ برتر قرار دارد و کیفیت این بازیکنان هم کاملا مشخص است. بنابراین هیچ آدم کاردانی بدون این که قصد و غرضی داشته باشد، بحث اضافه وزن بازیکنان پرسپولیس و لزوم خط خوردن آن ها از تیم ملی را مطرح نمی کند.

*کی روش می خواهد از تیم ملی اخراج شود

وی ادامه داد: دلیل رفتارهای کی روش باید ریشه یابی شود. فکر می کنم دل این مربی با تیم ملی نیست و دنبال راهکاری برای اخراج از تیم ملی می گردد.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره حمایت برانکو ایوانکوویچ از برنامه های تیم ملی اظهار داشت: برانکو در روزهای اخیر با عقب نشینی از مواضع قبلی خود، نشان داد به دنبال ایجاد آرامش در تیم ملی است اما رفتارهای کی روش ثابت می کند علاقه ای به کار کردن در کشور ما ندارد و به هر راهی خواستار جدایی از تیم ملی است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
reza
۲۲:۱۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
اوو ایشون میخواد جناب گلادیاتورو اخراج کنه وای خدا خواهشن نظر ایشون عوض کن ما از اراده این میترسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
دقیقا
آخرین اخبار