اصفهان؛

ورزش راه مقابله با جنگ خاموش دشمن

جانشین سازمان ورزش بسیج کشور گفت: ورزش تنها بعد قهرمانی ندارد و باید در بعد معنوی و فرهنگی نیز ورزشکاران را سوق و تعالی دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی میرجلیلی  امروز در مراسم تقدیر از ورزشکاران و افتخارآفرینان استان اصفهان در سال 95 اظهارکرد: افتخار سازمان بسیج ورزشکاران این است که نخستین کنگره 5 هزار شهید ورزشکار کشور را برگزار کرد و این یعنی آن که جامعه ورزش نسبت به حفظ ارزش‌های انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: بسیاری از ورزشکاران ما احکام و مدال‌های خود را به شهدا و مقام معظم رهبری تقدیم کرد‌ه‌اند و یا خانم‌هایی که بروی سکو با حجاب برتر یعنی چادر قرار گرفته‌اند که همه این‌ها ارزش است.

جانشین سازمان ورزش بسیج کشور تصریح کرد: ورزش تنها بعد قهرمانی ندارد و باید در بعد معنوی و فرهنگی نیز ورزشکاران را سوق و تعالی دهیم.

وی ادامه داد: سازمان بسیج ورزش رسالت خود را خدمت به مردم و مردم‌داری می‌داند و کارهای زیادی انجام شده است اما جای کار بیشتری وجود دارد؛ کار خود را انجام داده است اما دشمن جنگ خاموشی را به میدان آورده است که با ورزش می‌توان به مقابله آن رفت.

میرجلیلی عنوان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب و بی‌سابقه‌ای که بسیج به صورت یکه‌تاز و تنها وارد آن شد، پایگاه استعدادیابی برای جوانان است که 17 هزار نونهال را فراخوان کردیم و 384 نفر از آن‌ها به اردوهای مختلف دعوت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ورزش بسیج آمادگی دارد بستر حضور آحاد مردم و به ویژه بانوان را در مکان‌های امن و آرام ایجاد کند.

جانشین سازمان ورزش بسیج کشور مطرح کرد: آمارها خوب است اما زمانی این آمار بهتر می‌شود که تا وارد مساجد می‌شویم، صندلی‌های نماز وجود نداشته باشد و آمار دیابت و ... کاهش یابد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.