یزد؛

استان یزد دارای 300 هزار بسیجی

بسیجیان در این رزمایش که در تمام مناطق استان برگزار می شود آمادگی خود را برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی نشان می دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در این رزمایش 12 ناحیه مقاومت بسیج و یک مرکز مقاومت مستقل با 45 گردان از برادران و 6 گردان کوثر از 6 حوزه مقاومت بسیج خواهران به مدت 48 ساعت حضور دارند.

در طول برگزاری رزمایش مقابله با انواع تاکتیک‌ها و برنامه‌های دشمن پیش‌بینی‌شده و برخی از عملیات دشمن با کمک برخی از نیروها صورت می‌گیرد که برای این مورد نیز نیروهای بسیج آمادگی لازم را برای مقابله با آن دارند.

72 تاکتیک عملیاتی برای دفاع از میهن و همچنین 14 تاکتیک امداد و نجات نیز در این رزمایش به نمایش گذاشته می‌شود و همچنین انجام دو عملیات ویژه برای ارتقای آمادگی نیروها در مقابله با انواع تهدیدهای دشمنان به نمایش در خواهد آمد.

بسیجیان در این رزمایش که در تمام مناطق مختلف استان برگزار می شود آمادگی کامل خود را برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی نشان می دهند، همچنین از بالا بردن توان رزمی و ارتقای آمادگی جسمی برای مقابله با نقشه‌های شوم دشمن به عنوان هدف دیگر این رزمایش می توان اشاره کرد.

لازم به ذکر است: رزمایش الی بیت المقدس در یزد در موقعیت شهید رشیدی در جوار پارک کوهستان برگزار می شود.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.