خیرالهی: مرحله اول مسابقات قهرمان کشوری بانوان با دو برنده به پایان رسید

رئیس کمیته کانوپولوی قایقرانی گفت: روز اول رقابتهای قهرمان کشوری بانوان رشته کانوپولو با برتری دو تیم اصفهان و خراسان برگزار شد.

حسین خیرالهی در گفتگو با خبرنگار حوزه ی پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نتایج روز نخست مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد:مسابقه ی قهرمانی کشور کانوپولوی قایقرانی در روز نخست با ۱۵ بازی برگزار شد و در این مرحله از مسابقات تیم هیئت قایقرانی البرز با کسب ۵ امتیاز و تیم هیئت مازندران با کسب ۱ امتیاز بازی را به پایان رساندند و هیئت استان البرز برتری یافت.

وی افزود: همچنین تیم اصفهان و اراک هر کدام با کسب ۲ امتیاز رقابت را به صورت مساوی به پایان رساندند و در ادامه تیم مشهد با ۸ امتیاز و زنجان با ۱ امتیاز بازی سوم را تمام کردند.

خیرالهی در ادامه عنوان کرد:در بازی چهارم تیم اصفهان با ۳ امتیاز  مازندران را شکست داد و در رقابت پنجم تیم استان البرز با کسب ۷ امتیاز ، بر تیم استان زنجان که هیچ امتیازی به دست نیاورد،غلبه کرد .همچنین در رقابت ششم تیم هیئت اصفهان و مشهد هر کدام با کسب یک امتیاز مساوی شدند.

وی تاکید کرد:در بازی هفتم مسابقات قهرمان کشوری کانوپولوی قایقرانی که به میزبانی مشهد برگزار شد تیم مازندران ۷ امتیاز و زنجان ۳ امتیاز بازی را به پایان رساندند .در رقابت هشتم تیم استان اراک با ۵ امتیاز نسبت به استان البرز با یک امتیاز برتری یافت. همچنین در مسابقه نهم رشته کانوپولوی بانوان امروز هیئت مازندران با ۶ امتیاز نسبت به تیم اراک با ۱ امتیاز غلبه کرد.

رئیس کمیته کانوپولوی قایقرانی افزود:در مسابقه دهم روز اول تیم اصفهان با کسب ۳ امتیاز نسبت به تیم هیئت قایقرانی البرز که هیچ امتیازی کسب نکرده است،غلبه کرد و در بازی یازدهم اصفهان با ۸ امتیاز تیم زنجان را با یک امتیاز شکست داد.در بازی دوازدهم امروز تیم البرز با کسب ۵ امتیاز، نسبت به تیم مشهد با کسب یک امتیاز برتری یافت.

وی در پایان خاطر نشان کرد:رقابت سیزدهم هیئت مشهد با کسب ۳ امتیاز تیم مازندران را با ۲ امتیاز مغلوب کرد و در بازی چهاردهم تیم هیئت مشهد با کسب ۸ امتیاز بر تیم اراک با ۲ امتیاز غلبه کرد. در آخرین رقابت اراک با کسب ۵ امتیاز و تیم زنجان با ۴ امتیاز برتری یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار