کرمانشاه؛

ورزش رساترین معرف کرمانشاه به جهانیان

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در سه سال گذشته هفت میزبانی بین الملی در کرمانشاه داشتیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مجتبی جوهری در مراسم تودیع‌اش گفت:معدل زیرساخت ها، نیروی انسانی، ورزشکاران، مربیان و داوران و همچنین هیات های ورزشی استان کرمانشاه در سطح کشور یک معدل خوب و قابل قبول از هر نظر است کرمانشاه ظرفیت بسیار بالایی برای معرفی شدن به جهانیان دارد و هیچ  مورد دیگری به اندازه ورزش نمی تواند معرف خوبی برای کرمانشاه باشد.

 
جوهری با بیان اینکه  ورزش بزرگترین و رساترین معرف برای کرمانشاه به جهانیان است گفت: در طول سه سالی که مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان استان را بر عهده داشتم  هفت میزبانی بین المللی، 43 میزبانی مسابقات معتبر ملی و 17 اردوی تیم های ملی در رشته های مختلف در کرمانشاه برگزار شد.
 
رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای اظهارکرد: در طول این مدت 40 مجمع انتخاباتی در استان برگزار شد که اکثر این هیات ها به دست کاردان های ورزش تخصصی سپرده شد.
 
وی گفت: در حوزه ورزش قهرمانی و ورزش پهلوانی در این مدت جزو استانهای برتر کشور بوده ایم و 17 پروژه عمرانی در مدت این سه سال افتتاح شد وسرانه فضای ورزشی استان از 62 سانتی متر به 69 سانتی متر  رسیده است که در سطح کشور آمار خوبی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.