تمجید و رضایت بنتو از انصاری فرد

سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس یونان پس از درخشش انصاری فرد مقابل عثمانلی اسپور در لیگ اروپا، ضمن تمجیداز ستاره ایرانی تیمش از عملکرد او ابراز رضایت کرد.

تیم المپیاکوس شب گذشته در بازی برگشت مرحله یک ‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا میهمان تیم عثمانلی اسپور ترکیه بود که با دو گل‌ انصاری‌فرد و تک گل"تریک" به 3 بر صفر رسید و  به جمع 16 تیم برتر این رقابت‌ها راه یافت.

پائولو بنتو، سرمربی تیم المپیاکوس در نشست خبری پس از بازی به تعریف و تمجید از کریم انصاری فرد پرداخت و از این که او به خوبی توانسته بود جای خالی براون (مهاجم سابق المپیاکوس) را پر کند ابراز رضایت کرد.
در واقع، بنتو لحظه به ثمر رسیدن گل اول انصاری فرد را مهمترین لحظه برای خود روی نیمکت دانست.

سرمربی پرتغالی المپیاکوس در پاسخ به این سئوال که لحظه مهم بازی کی بود؟  گفت: گل انصاری‌فرد لحظه‌ای بسیار مهمی برای تیم المپیاکوس بود و ما گفته بودیم که این گل گل مهمی خواهد بود. پس از آن همه چیز برای ما آسان‌تر شد زیرا حریف بازتر بازی کرد.
پس از گل ما توانستیم بازی را متعادل نگه داریم و کنترل کنیم.

گل اول کلید بازی بود و به همین دلیل من دوباره تکرار می کنم که آن لحظه ،لحظه ی مهم این مسابقه بود.در کل فکر می کنم صعود منصفانه ای بود.

سرمربی المپیاکوس درباره حضور انصاری‌فرد و رستوس در ترکیب اصلی المپیاکوس نیز گفت: این دو بازیکن بازنده های بزرگی هستند، زیرا بازیکنان دیگری در المپیاکوس حضور داشتند که تاثیرگذارتر بودند. ما براون ایدیه را در خط حمله داشتیم که کریم انصاری‌فرد را جایگزینش کردیم.  کریم در نیمه فصل به ما پیوست و در حال هماهنگ شدن با سایر بازیکنان است. تلاش می‌کنیم انصاری‌فرد را با ویژگی های  تیم  هماهنگ کنیم. این که او دو بار گلزنی کرد بسیار مهم است.عملکرد خوبی داشت و ما خوشحالیم که توانست به خوبی جای خالی براون را پر کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار