ایلام؛

مبارزه با صهیونیزم بین‌الملل سیاست‌ راهبردی امام و رهبری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: یکی از سیاست ‌های راهبردی امام و رهبری حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیزم بین‌الملل است.

مبارزه با صهیونیزم بین‌الملل سیاست‌ راهبردی امام و رهبری استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه‌‌های نماز جمعه شهر ایلام بیان کرد: بیانات ارزشمند و مهم رهبر معظم انقلاب در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با شعار همه با هم حمایت از فلسطین، در راستای اهمیت مساله فلسطین و مقاومت بود.

وی اظهارکرد: مساله فلسطین همواره یکی از دغدغه‌های نظام مقدس جمهوری امام و رهبری بوده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مقاومت در برابر اشغالگری، تجاوز رژیم اسرائیل در جهان اسلام تجلی و تبلور یافت.

وی ادامه داد: این نگرش رهبر فرزانه انقلاب نشانگر بینش و رویکرد راهبردی درباره فلسطین به عنوان یکی از مسائل اصلی جهان اسلام است و می‌تواند نماد وحدت مسلمانان و اتحاد جهان اسلام است.

امام جمعه ایلام یادآورشد: انقلاب اسلامی با هدف برقراری عدالت اجتماعی ، رفع تبعیض و ایجاد امنیت و آرامش در زندگی مردم پایه گذاری شد و تاکنون نیز این ملت برای حفظ و استمرار انقلاباز هیچ کوشش و مجاهدتی دریغ نکرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی اضافه کرد: کشوری که از نظر نیروی انسانی و منابع انرژی جزء ثروتمندترین کشورهای جهان است، بخش زیادی از مردم آن در وضعیت بد اقتصادی و معیشتی هستند که زیبنده نظام نیست.

وی بیان مساله اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری را گوشزد شد و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب بر خلاف تفسیرهای غلط و ناروا محدویت سازی نیست بلکه می تواند ظرفیت های زیادی را برای کشور ایجاد کند.

حجت الاسلام لطفی تاکیدکرد: هسته اقتصاد مقاومتی ریشه در هویت دینی ما دارد، بر اساس سیره پیامبر اکرم (ص) اگر جامعه‌ای بخواهد قدرتمند به مباحث اجتماعی و سیاسی خود ادامه بدهد ناچار به اشتغالزایی و مبارزه با بیکاری و تن پروری است.

وی افزود: سیره ائمه معصومین (ع) ساده زیستی و پرهیز از هرگونه اسراف بود، با توجه به گسترش تحریم های بی سابقه دشمن علیه جمهوری اسلامی مساله اقتصاد مقاومتی باید بصورت جدی توسط مسئولان پیگیری شود.


انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.