اصفهان؛

صعود کوهنوردان جوان نوش آبادی به قله برف انبار قم

تیم کوهنوردان جوان شهر نوش آباد با پرچم شهر زیر زمینی به قله برف انبار قم صعود کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرپرست تیم کوهنوردان شهر زیرزمینی نوش آباد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت :این تیم با عنوان همنوردان شهر زیرزمینی نوش آباد با حضور 6 بانو و 11 آقا به قله 3220 متری برف انبار قم صعود پیدا کردند.

مصطفی قدیری، با اشاره به اینکه این چهارمین صعود کوهنوردان نوش آباد پس از قله های کرکس، نطنز، الوند، همدان و شیرکوه یزد است گفت :معرفی این شهر تاریخی،انجامفعالیت های ورزشی گروهی وایجاد روحیه شادابی و نشاط روزافزون در زندگی فردی و اجتماعیدر شرایط فعلی که جوانان بیشتر درگیر کم تحرکی ورزش و فضای مجازی هستند از جمله اهداف برگزاری این تورهای صعود تیم است.

به‌گفته ‌وی، ورزش کوهنوردی علاوه بر حفظ سلامتی عامل تقویت روحیه غلبه بر مشکلات، اعتماد به نفس و افزایش شادابی و نشاط است.

سرپرست تیم همنوردی شهر زیرزمینی نوش آباد، تصریح کرد:ورزشکاران شهرهای کوچکی مثل نوش آباد، نیازمند حمایت دستگاههای مربوطه هستند تا با ایجاد زیرساخت های لازم، فعالیت خود را گسترش دهند.

شهر زیرزمینی نوش آباد بزرگترین معماری دستکن جهان است که از سال 1383 در نوش آباد شناسایی شد و در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.