رئیس هیئت وزنه برداری گیلان:

هنوز بستری برای باشگاه داری در لیگ وزنه برداری فراهم نیست

اصغر ابراهیمی گفت: لیگ برتر وزنه برداری که امسال برگزار شد نقاط ضعفی داشت که مهمترین آن آماده نبودن بستری مناسب برای حضور تمامی استانها بود.

رئیس هیئت وزنه برداری گیلان:هنوز بستری برای باشگاهداری در لیگ فراهم نیستاصغر ابراهیمی ،رئیس هیئت وزنه برداری گیلان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: امسال مسابقات قهرمان کشوری بزرگسالان در شرایطی متفاوت از سال قبل برگزار شد. در این دوره با توجه به نزدیک بودن مسابقات لیگ برتر تعداد نفرات شرکت کننده کمتر از دوره قبل بود زیرا بسیاری از وزنه برداران راغب به حضور در این مسابقات از ترس مصدومیت نبودند و ترجیح دادند در هفته آخر لیگ حضوری فعال داشته باشند.

وی گفت: بحث مربوط به کنترل دوپینگ هم در بخش کیفی این مسابقات تاثیر داشت و باعث شد تا وزنه برداران محتاط تر پیش روند. همانطور که همه می دانیم علم دوپینگ و آگاهی از آن خارج از اردوی تیم ملی برای وزنه برداران شهرستانی بحثی گنگ است بنابراین برای اینکه کمتر دچار مشکل شوند محتاط تر پیش می روند.

ابراهیمی افزود: این 2 مسئله باعث شد تا سطح کمی و کیفی مسابقات قهرمان کشوری تحت تاثیر قرار بگیرد. واقعیتی انکار ناپذیر وجود دارد و آن این است که در ابتدای انجام هر کار بزرگی مشکلاتی ایجاد می شود که در ادامه با در نظر گرفتن تدابیری این مشکلات برطرف خواهند شد و در سال های آینده مسابقات در شرایط بهتری به لحاظ کمی و کیفی برگزار خواهد شد.در این دوره از رقابت های قهرمان کشوری غلامرضا اصغرخواه وزنه بردار دسته فوق سنگین تنها نماینده مان بود که توانست به عنوان سومی در این مسابقات دست یابد.

وی در پایان گفت: بستر برای باشگاه داری در لیگ هنوز فراهم نیست و همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از باشگاه ها رغبتی برای فعالیت در لیگ نداشته باشند. در این باره تبلیغات از اهمیت بسزایی برخوردار است و روابط عمومی فدراسیون می تواند نقشی پر رنگی در این خصوص ایفا کند و با معرفی پتانسیل های موجود در این رشته و پر رنگ کردن آن بخش خصوصی را ترغیب به حضور در این رشته کند. متاسفانه لیگ برتر با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کند و در بخش های مختلف دچار چالش است. هرچه تعداد تیم ها بیشتر باشد لیگ رونق بیشتری می گیرد و تیم هایی که سرمایه گذاری بیشتری کنند نتایج بهتری کسب خواهند کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار