کرمانشاه؛

این یوسف به روی صحنه رفت

نمایش "این یوسف" نوشته و ساخته مرتضی اسدی مرام از امروز (هفتم اسفند) در محل سالن مهر حوزه هنری کرمانشاه روی صحنه می‌رود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مرتضی اسدی مرام کارگردان این نمایش گفت: "این یوسف" نمایش روایت های مختلف از زندگی شهید مفقود الاثری است که پدرش به دنبال نشانی‌های او می‌گردد که نذرش را ادا کند و در نهایت روایت‌های مختلف در فضایی پازل گونه مخاطب را با واقعه‌ای تازه مواجه می‌کند .


وی با بیان اینکه این نمایش کاری از گروه «نقال‌های کرمانشاه» است، گفت: در نمایش "این یوسف"، هاشم پورمحمد، حسین نادری، سیامک گل منصوری و سامان صوفیانی ایفای نقش می‌کنند.

اسدی مرام افزود: همچنین در این نمایش بهاره سعیدی پناه به عنوان طراح لباس، بهاره زاهددوست به عنوان طراح صحنه، حسین نادری به عنوان طراح نور، مهدی اسدی تبار به عنوان طراح آفیش بروشور و محسن سالاری به عنوان مشاور کارگردان حضور دارند.

وی با بیان اینکه این اثر برگزیده جشنواره سراسری "ایثار خلاق"، گفت: این نمایش از امروز تا 13اسفند ماه در سالن مهر حوزه هنری کرمانشاه (ابتدای خیابان خیام)هر روز راس ساعت 17:30 روی صحنه می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایش با حمایت حوزه هنری کرمانشاه و شهرداری و شورای شهرکرمانشاه اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.