کرمانشاه؛

تلاش نیروی انتظامی برای پیشگیری یا کاهش آسیب های اجتماعی

هدف نهایی نیروی انتظامی پیشگیری یا کاهش آسیب های اجتماعی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: هدف نهایی نیروی انتظامی پیشگیری یا کاهش آسیب های اجتماعی است و در این مسیر نیازمند همکاری و مشارکت دستگاه ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی می باشد.

سرهنگ "محمدرضا آمویی" در دیدار با مسئولان موسسه نداء الثقلین، ضمن اشاره به اراده و تمایل معاونت اجتماعی انتظامی استان در زمینه همکاری با سازمان های مردم نهاد، اظهار کرد: هدف نهایی نیروی انتظامی پیشگیری یا کاهش آسیب های اجتماعی است و در این مسیر نیازمند همکاری و مشارکت دستگاه ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی می باشد.

وی افزود: از آنجا که سازمان های مردم نهاد از جنس خود مردم هستند، ورود آنها به مسائل موثرتر بوده و تاثیر بیشتری در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد گذاشت، از این رو نیروی انتظامی از طرح های سازمان های مردم نهاد در راستای سلامت جامعه و کاهش آسیب ها همانند طرح "دختران نجابت" حمایت خواهد کرد.

در ادامه مسئول موسسه نداء الثقلین عنوان کرد: فلسفه وجودی سازمان های مردم نهاد این است که بازوان اجرایی دستگاه های دولتی بوده و به صورت مستقیم کمک حال آنها در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و ... باشند.

حبیبی افزود: انجام کار فرهنگی سخت و دشوار است اما این سختی در مقابل بزرگی کار شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم که جان خود را در راه دفاع از حریم عفاف حضرت زهرا (س) فدا کردند، بسیار ناچیز است.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه با هدف احیا، نشر و گسترش ارزش های ناب اسلامی با تمام وجود پای کار هستیم و به صورت شبانه روزی تلاش خواهیم کرد.

در این جلسه ابعاد مختلف طرح ارائه شده توسط موسسه نداء الثقلین تحت عنوان "دختران نجابت" که با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین دانش آموزان دختر تدوین شده است، مورد بررسی قرار گرفت و حمایت انتظامی استان از این طرح به تصویب رسید.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.