رشت؛

درخشش دانش‌آموزان آستارایی در پرسش مهر

دانش‌آموزان آستارایی در پرسش مهر رئیس جمهور خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، مدیر اداره آموزش و پرورش آستارا گفت: 14 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان موفق به کسب رتبه‌های استانی هفدهمین دوره از پرسش مهر رئیس‌جمهور شدند.
 
 سید سجاد موسوی افزود: امسال 150 نفر از فرهنگیان و  یک‌هزار و 3 نفر از دانش‌آموزان آستارا در مقاطع مدارس ابتدایی، متوسطه دوره نخست و دوم در هفدهمین دوره از پرسش مهر رئیس‌جمهور شرکت کردند.
 
وی موضوع هفدهمین دوره از طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور را « نفی خشونت» عنوان کرد و افزود: سرچشمه‌ پیدایش خشونت و راه‌های مقابله با آن، راه‌های حفظ جامعه از خشونت و بهره‌گیری از رحمت اسلامی و نبوی در جامعه از جمله مباحثی هستند که در پرسش مهر رئیس‌جمهور مورد توجه بودند. 
 
  مدیر اداره آموزش و پرورش آستارا سخنوری، مقاله پژوهشی، شعر، داستان‌نویسی، وبلاگ نویسی، گرافیک، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، نمایشنامه‌نویسی و سرود همگانی را از رشته‌هایی برشمرد که فرهنگیان و دانش‌آموزان پیرامون موضوع خشونت آثار خود را ارائه کردند. 
 
 موسوی با اشاره به اینکه تعداد 14 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان آستارا در هفدهمین دوره از طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور موفق به کسب رتبه‌های برتر استانی شدند تعداد 9 نفر دانش‌آموز و پنج نفر فرهنگی هستند. 
 
 موسوی تصریح کرد:  به نفرات برتر بخش فرهنگیان آموزش و پرورش آستارا در پرسش مهر رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: در بخش مذکور «مهران سیف‌زاده» در رشته خوشنویسی و «نادر گل‌زاد» در رشته تألیف مقاله پژوهشی رتبه دوم را کسب کردند و «سولماز محمدی»، «شیرین یحیی‌نژاد» در رشته گرافیک و «رسول بنی‌خادمی» در رشته خوشنویسی موفق به کسب رتبه‌ سوم شدند.  
 
 
 
انتهای پیام/م.ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.