گرگان؛

وجود 270 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور

270 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر در مراسم بهره برداری از یک هزار و 544 واحد مسکن مهر درگرگان گفت: همه دستگاههای ذیربط موظف هستند این طرح عظیم به پایان برسانند و از این تعداد طرحهای مسکن مهر که نیمه تمام داریم به دلیل این است که بخش عمدهای از این واحدها مشکلات زیادی دارند که نیاز است در دادگاهها پرونده‌شان بررسی شود.

مهرآبادی افزود: رییس قوه قضاییه هم برای بررسی خارج از نوبت مشکلات مسکنمهر که پرونده قضایی دارد دستور دادند.

وی ادامه داد: تعدادی از این واحد ها به دلایل مختلف هنوز متقاضی ندارند و مابیقی مسکنهای که بلا معارض هستند باید تا پایان دولت تدبیر و امید به اتمام برسد.

مهرآبادی اضافه کرد: تنها متولی مسکن مهر راه و شهر سازی نیست بلکه 17 تا 18 دستگاه باید همکاری کنند تا این پروژهها به پایان برسد.

وی گفت: برخی از دستگاهها در حد انتظار با ما همکاری نداشتند و در تحویل واحدهای به اتمام رسیده میبینیم که 100 درصد موفق نبودیم و این در حالی است که وزارت راه و شهر سازی وظیفه خود را عمل کرده است.

مهر ابادی با بیان اینکه 50 هزار میلیارد تومان از تسهیلات بانکی پروژههای مسکن مهر استفاده کردند، افزود: بیش از 47 هزار میلیارد تومان این اعتبارت را بانک مسکن تامین کرده و برابر این مبلغ نیز مردم آورده داشتند.

وی گفت: این طرح های عظیم با خدمات زیربنایی و روبنایی بدون احتساب نزدیک به 120 هزار میلیارد تومان هزینه برداشته و باید همت کنیم به موقع تمام شود.

با حضور اصغر مهر آبادی امروز در شهرهای کمتر 25 هزار نفر گلستان 432 طرح مسکن مهر و در شهرهای بالای 25 هزار نفر هزار و 112 طرح مسکن مهر افتتاح شد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.