کرمانشاه؛

دانشگاه سرمایه بزرگ انسانی است

معاون وزیر دفاع و رییس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: سرعت در مسیر توسعه، مطلوب جامعه ما نیست و نیازمند جهش در مسیر توسعه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مهدی مدیری در نشست امضاء تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: اگر دستگاه های اجرایی کشور بخواهند تحول آفرین باشند و کشور را به توسعه پایدار برسانند و همچنین اقتدار کشور را حفظ کنند، طبیعتا باید ارتباط ویژه ای با بدنه دانشگاه های کشور برقرار کنند.

 
وی ادامه داد: دانشگاه سرمایه بزرگ انسانی است و هیچ چیز نمی تواند جایگزین این سرمایه بزرگ انسانی شود چراکه داشتن سرمایه انسانی دلسوز و متعهد چیزی نیست که بتوان برای آن جایگزینی انتخاب کرد.
 
 مدیری افزود: این تاکید فرماندهی کل قواست که همه دستگاه های اجرایی باید به سراغ دانشگاه ها بروند و از توان آنها نهایت استفاده را ببرند تعاملی که بین دستگاه های مختلف و دانشگاه ها برقرار می شود در نهایت بستری را رفاهم می کند که پژوهش های دانشگاهی نیز سمت و سوی رفع مشکلات جامعه را در پیش گیرند.
 
مدیری در ادامه با اشاره به اینکه سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح کشور در سال 1300 راه اندازی شده و اکنون 95 سال از عمر آن می گذرد، گفت: اولین عکسبرداری هوایی در سال 1318 و توسط شرکتهای هواپیمایی خارجی در ایران شکل گرفته است. اما این سازمان امروز مجهز به هواپیماهای عکسبرداری است.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.