لک: هدفمان برگزاری جشن قهرمانی در اهواز است

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان گفت: برای برد و برگزاری جشن قهرمانی راهی اهواز می شویم.

رضا لک سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی این تیم در مقابل تاسیسات دریایی تهران گفت: بازی بسیار سخت و دشواری بود و شرایط جدول و نتایج بازی های قبلی ما به نوعی بود که بازیکنان استرس زیادی را تحمل می کردند و در مقابل تاسیسات دریایی با توجه به رتبه ای که در جدول داشت با خیال راحت پا به میدان مسابقه گذاشت بود.

وی ادامه داد: تاسیسات دریایی بازیکنان بسیار خوبی دارد و آنها بازی را بهتر از ما آغاز کردند اما توانستیم رفته رفته سوار بر بازی شویم و با استفاده از موقعیت های خود 3 امتیاز بازی را کسب کردیم. جا دارد از تمامی بازیکنان تیم تشکر کنم، روز بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و با وجود غیبت 3 بازیکن با تلاش فراوان توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

لک افزود: جا دارد از هواداران تیم گیتی پسند اصفهان تشکر ویژه ای داشته باشم که با جان دل در تمام شرایط ما را حمایت کردند و پشت ما بودند.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به سوالی در مورد شرایط دیدار با تیم ملی حفاری اهواز و حساسیت های بالای این بازی بیان کرد: حفاری جزء تیم های بسیار خوب لیگ امسال بوده است و عملکرد عالی داشته و با توجه به جایگاه در جدول شانس قهرمانی دارد، البته ما نیز برای برد و جشن قهرمانی راهی این شهر می شویم و فکر نمی کنم حواشی خاصی در این بازی رخ دهد.

وی در خصوص وضعیت مهدی جاوید گفت: جاوید بازیکن گیتی پسند است و زحمات زیادی برای ما کشیده و آقای گل لیگ برتر فوتسال است. طی جلساتی که داشته ایم، می دانم فکر و ذهنش با ماست. اخیرا با قائم مقام باشگاه صحبت های داشته ام و هر تصمیمی که باشگاه در خصوصش بگیرد آن را انجام می دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار