شیراز؛

برتری ارژن شیراز مقابل نماینده تهران در دسته برتر فوتسال کشور

در هفته 24 لیگ برتر فوتسال کشور لبنیات ارژن شیراز میهمان خود دانشگاه آزاد اسلامی تهران را شکست داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بعد از ظهر امروز ارژن شیراز در هفته 24 در حالی مقابل دانشگاه آزاد تهران صف آرایی کرد که این دیدار برای نماینده تهران از اهمیت خاصی برخوردار بود اما شاگردان حمید کمالی در تیم ارژن موفق شدند 2 بر 1 پیروز میدان باشند .


مصطفی رحمانی و میثم برمشوری زننده 2 گل ارژنی ها در بازی با دانشگاه آزاد اسلامی تهران بودند .

تیم لبنیات ارژن شیراز با این برد و 32 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی رقابت ها باقیماند و دانشگاه آزاد با این شکست و یازده امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت و یکی از شانس های سقوط به دسته یک فوتسال کشور محسوب می شود .

حمید کمالی سرمربی تیم ارژن در پایان بازی گفت: با اینکه بازی با دانشگاه آزاد در سرنوشت ما تاثیری نداشت اما خدا را شکر می کنم با تلاش بازیکنانم در این دیدار به 3 امتیاز دست یافتیم .

محمود قاضی سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران هم از نتیجه بازی ناراضی بود و گفت : یکی از بازی های خوب دانشگاه در این فصل را بازیکنانم به نمایش گذاشتند و بازی را تا زمان تساوی یک بر یک در اختیار داشتند اما با زدن گل دوم از سوی ارژن شیراز همه چیز تغییر کرد.

گفتنی است تیم لبنیات ارژن شیراز در هفته 25 لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جمعه 13 اسفندماه میهمان آذرخش بندرعباس خواهد بود .

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار