برای نخستین بار؛

راه اندازی مدرسه در کانون اصلاح و تربیت اهواز

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان از راه اندازی یک مدرسه در یک کانون اصلاح و تربیت در اهواز برای نخستین بار در استان خبر داد.

راه اندازی مدرسه در کانون اصلاح و تربیت اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حرج چلداوی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان درمراسم گشایش مدرسه در کانون اصلاح و تربیت اهواز گفت: مدرسه «تربیت» به عنوان اولین واحد آموزشگاهی استان دریک کانون اصلاح و تربیت در اهواز افتتاح شد.
 
وی بیان داشت: این مدرسه دارای 3 مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است که مسئولان و ساعت های آموزشی این مدرسه توسط آموزش و پرورش تعیین می شوند.
 
چلداوی افزود: این واحد آموزشی با همکاری نوسازی و تجهیز مدارس و خیرین مدرسه ساز در آینده ای نزدیک به یک مدرسه 6 کلاسه با امکانات مورد نیاز تبدیل می شود.
 
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان مراحل دریافت کد برای مدرسه «تربیت» را پیچیده عنوان کرد و اذعان داشت: پیگیری های ویژه ای برای دریافت کد وزارتی برای ایجاد این مدرسه انجام شده، تلاش می کنیم این فضای آموزشی، از امکانات و تجهیزات کاملی هم برخوردار شود.
 
وی خاطرنشان کرد: بر اساس اهداف سند تحول بنیادین، دانش آموز باید مهارت های اساسی زندگی را درمدرسه آموزش ببیند و به عنوان یک «دست ورز» از مدرسه فارغ التحصیل شود.
 
این مقام مسئول همچنین با تاکید بر لزوم آموزش در زندان ها برای بزرگسالان، اظهار داشت: ایجاد واحدهای آموزشی در زندان ها و امکان بهره مندی زندانیان از آموزش های از راه دور، از برنامه هایی است که با شروع سال جدید و با همکاری مشترک مجموعه آموزش و پرورش و امور زندان ها مورد پیگیری قرار می گیرد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.