
در گفت و گوی ویژه خبری مطرح شد؛
واقعیتهای اسنپ بک چیست؟
وی تعداد پروندههایی که طی این چند سال وارد انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه شده را بیش از دو هزار مورد اعلام کرد و ادامه داد: طی سالهای اخیر بیشتر به سمت کیفی کردن کار رفتیم، یعنی موارد تخلف اصناف و واحدهای خرده فروشی را به خود بازرسی اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت سپردیم و بیشتر به امور کلان تمرکز کردیم.
خاطرنشان کرد: تلاش ما بر توافق بین شاکی و متشاکی است، بگونهای که بیش از 80 درصد پروندهها به صلح و سازش منجر میشود.
یاری خاطرنشان کرد: تعداد واحدهایی که امسال برای همایش ثبت نام کردند 100 واحد بوده که 70 واحد مدارک خود را تکمیل کردند و از این تعداد 38 واحد تولیدی و خدماتی به عنوان حامی مصرف کننده معرفی میشوند.
به گفته یاری امسال برای اولین بار واحدهای صنفی خرد حامی مصرف کننده نیز معرفی
خواهند شد.
انتهای پیام/پ