سنندج؛

صنعت توریسم درمانی در استان کردستان توسعه می یابد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی کوثر در سنندج، امکان توسعه صنعت توریسم درمانی در استان کردستان فراهم شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سیدحسن قاضی زاده هاشمی امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کوثرسنندج گفت:ا  فتتاح این بیمارستان به عنوان مجهزترین بیمارستان های غرب کشور می تواند گام مهمی در راستای پذیرش بیماران استان و گسترش توریسم درمانی باشد.

وی با اشاره به اینکه عملیات ساخت این بیمارستان از سال ۸۸ آغازشد، گفت: این پروژه آموزشی و درمانی یکی از پروژه های شاخص سفر رهبری به کردستان است.

این مرکز مجهز به ۵۴۰ تخت فعال و ۱۴۰ تخت اورژانس و ویژه است که برای ساخت این مجموعه ۱۷۰ میلیارد تومان و تجهیز آن هم ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: با شروع به کار این بیمارستان بی شک یکی از مهمترین قطب های آموزشی پزشکی کشورمان به مرکزیت استان کردستان ساماندهی می شود.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به نتایج مثبت بهره برداری از این بیمارستان در سنندج، گفت:با راه اندازی این مرکز در ایجاد رشته های فوق تخصصی رشته های پزشکی در این استان اقدام خواهیم کرد.

وی گفت: اورژانس هوایی یکی از نیازهای این واحد بیمارستانی بوده که در آینده نزدیک به این مهم تجهیز خواهد شد.

امروزهمچنین 10 طرح پزشکی در حوزه آموزشی، سلامت و درمان با حضور قاضی زاده هاشمی وزیربهداشت در شهرستان های قروه، مریوان، سقز و کامیاران به بهره برداری می رسد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.