افتخاری که پشت اسکار فرهادی پنهان ماند

اسکار اصغر فرهادی سبب شد جایزه ارزشمند بانوی کماندار ایرانی حتی در بین اهالی ورزش کشورمان چندان به چشم نیاید.

افتخاری که پشت اسکار فرهادی پنهان ماند
 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بامداد امروز فیلم " فروشنده" اصغر فرهادی در هشتاد و نهمین آکادمی اسکار موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان شد. افتخاری که برای دومین بار جامعه هنری و کارگردان بین المللی کشورمان به آن نائل آمد. موج غرور و سربلندی این جایزه ارزشمند از جامعه سینمایی کشورمان فراتر رفت و حتی در محافل ورزشی هم بازخورد وسیعی داشت.
 
اما افتخار دیگری امروز برای کشورمان به دست آمد. دست آوردی که یک بانوی معلول آن را کسب کرد اما جایزه ارزشمند وی در سایه دومین اسکار فرهادی قرار گرفت و توجه خاصی به آن نشد.
 
زهرا نعمتی بانوی معلول کماندار ایرانی که پرچمدار کاروان کشورمان در رقابت های المپیک ریو بود به عنوان بهترین ورزشکار تیراندازی با کمان معلولان جهان در سال 2016 انتخاب شد اما در کمال تعجب اهالی ورزش ایران تا آن حدی که برای اسکار فرهاد به وجد آمدند، به این رویداد مهم ورزش کشورمان در سطح بین الملل اهمیتی ندادند.
 
زهرا نعمتی به عنوان نخستین ورزشکار معلول ایرانی در المپیک شرکت کرد و بلافاصله پس از پایان این رقابت ها در پارالمپیک ریو 2 نشان باارزش به دست آورد. این افتخاری که این بانوی کماندار امروز به دست آورد نیازمند توجه بیشتری بود که متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد و حتی وزیر ورزش هم با وجود تبریک به فرهادی در صفحه شخصی، به افتخار قابل تقدیر نعمتی توجهی نکرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اسداله زاده
۰۱:۴۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
با سلام دردو به همه ایرانیان عزیز
خانم زهرا نعمتی عزیز شما بهترین هستید و بهترین خواهید بود زیرا برای این مرز و بوم افتخار آفریدید.از هر تظر جایزه شما مهمتر و تاثیر گذار تر از جایزه ی آقای فرهادی عزیزمان است زیرا نشان دهنده تلاش و کوشش و امید و جمله "من میتوانم". هرچند جایزه آقای فرهادی هم در عرصه ای بدست آمده که تابحال کسی به آن فکر هم نمیکرده است.

موفق باشید
آخرین اخبار