اعطای تسهیلات ارزان قیمت به سرمایه گذاران ورزشی+ تصاویر

وزارت ورزش و جوانان به سرمایه گذاران بخش خصوصی از محل صندوق توسعه ملی تسهیلات ارزان قیمت می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسعود سلطانی ‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز در بازدید از ورزشگاه 10 هزار نفری کاله آمل، گفت: اقتصاد ورزشی، دنیای اقتصادی بزرگی است و دلیل آن هم این است که بخش خصوصی در این زمینه سرمایه ‌گذاری جدی ایجاد کرده است.

وزیر ورزش و جوانان به ورزشگاه 10 هزار نفری کاله آمل اشاره کرد و از آن به ‌عنوان نمونه کاری که توسط بخش خصوصی انجام شده است، نام برد.

سلطانی ‌فر با بیان اینکه در برنامه ششم با کمک نمایندگان مجلس برداشتن هزینه ‌های بخش ورزش را به‌ عنوان هزینه ‌های قابل قبول مالیاتی به کمک مجلس تصویب کردیم، افزود: دادن تسهیلات ویژه ارزان قیمت از محل صندوق توسعه ملی و تأمین زمین ارزان قیمت، از جمله کارهایی است که در حال انجام است تا میزان مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح ‌های ورزشی بیشتر شود.

وی گفت: حدود 4 هزار طرح نیمه‌ کاره در کشور وجود دارد که برای اتمام آن، 9 هزار میلیارد تومان پول نیازاست.

وزیر ورزش و جوانان افزود: تعامل نزدیکی با مجلس در تدوین برنامه ششم داشتیم و توانستیم در یکی از مواد برنامه ششم، 27 درصد از مالیات بر ارزش افزوده را به بخش‌ های مختلف ورزشی در استان ‌ها اختصاص دهیم.

سلطانی ‌فر گفت: طولانی شدن بعضی ازطرح ها مانند ورزشگاه 5 هزار نفری آمل وجود مشکلات اجرایی، معارضان و قضایی بود که امیدواریم با اختصاص منابع جدید در سال آینده این مشکلات برطرف شود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص ضرورت وجود فضای آرام برای فوتبال کشور افزود: فدراسیون فوتبال باید هرچه سریع تر به دعواهای اخیر میان کارلوس کیروش و برانکو ایوانکویچ پایان دهد.

وی گفت: به دغدغه های علاقه مندان به فوتبال واقف هستم و فدراسیون فوتبال این مشکل را برطرف می کند.

سلطانی فر افزود: مسابقات مهم مقدماتی جام جهانی را تا کمتر از سه هفته آینده در پیش داریم و باید فضای آرامی در فوتبال کشور حاکم شود.

وزیر ورزش و جوانان به همراه معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و هیأت همراه از دو طرح ورزشگاه 10 هزار نفری پیامبر اعظم (ص) کاله و ورزشگاه 5 هزار نفری شهید چمران آمل بازدید کردند.

افتتاح سالن ورزشی مجدآرا در بهنمیر شهرستان بابلسر ، سالن پنج هزار نفری کشتی جویبار و پیست دوچرخه سواری و سالن 6 هزارنفری ماهفروجک و نیز خانه جوان ساری از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان در مازندران است.

سلطانی فر قرار است در جمع مسئولان سازمان های مردم نهاد و روسای هیات ورزشی مازندران هم سخنرانی کند.


اعطای تسهیلات ارزان قیمت از محل صندوق توسعه ملی + تصاویر

اعطای تسهیلات ارزان قیمت از محل صندوق توسعه ملی + تصاویر

اعطای تسهیلات ارزان قیمت از محل صندوق توسعه ملی + تصاویر


بهره برداری سالن ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان + تصاویر

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.