اهواز؛

مدارس دزفول پذیرای مسافران نوروزی

مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: مدارس این شهرستان آماده اسکان مسافران نوروزی می باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالمحمد جرجانی اظهار کرد: 375 واحد آموزشی در قالب 285 ساختمان در شهرستان وجود دارد که از این تعداد 65 مدرسه برای ایام نوروز 96 میزبان مسافران خواهند بود.

وی با اشاره به تخفیف های ویژه برای فرهنگیان و در اولویت قرارگرفتن اسکان آن ها افزود: درصورت بروز حوادث غیرمترقبه و ناگهانی سایر مدارس به ویژه مدارس شهرهای اقماری  نیز درصورت هماهنگی قبلی پذیرای مسافران خواهند بود.

جرجانی با بیان اینکه در نوروز 95 بالغ بر 6 هزار و 607 خانوار شامل 6 هزار و 885 نفر در سطح مدارس دزفول اسکان داده شدند، تصریح کرد: از این تعداد 5 هزار و 778 خانوار فرهنگی بودند و مابقی غیرفرهنگی و یا کارکنان دولت و لشگری بودند ضمن اینکه اردوگاه ها و خانه معلم دزفول نیز پذیرای شمار زیادی از مسافران نوروزی بودند.

معاون مدیرکل و رئیس اداره آموزش و پرورش دزفول در ادامه به طرح آموزشی و در حال ساخت در دزفول توسط بنیاد برکت اشاره کرد و اذعان داشت: دبیرستان ۹ کلاسه میانرود و حدید، مدرسه های 6 کلاسه حدیث شهرک عدالت، روستای عجیروب، روستای سید نور، بلادیه، دبیرستان شهر امام، آموزشگاه ۹ کلاسه شهرک زراعی و آموزشگاه های گاومیش آباد و جاته از طرح های آموزشی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دزفول هستند.

وی با اشاره به تکمیل دبیرستان رفیعیان و دبیرستان 10 از درسطح شهرستان نیز روند مطلوبی دارد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.