همدان؛

ایجاد کانون فرهنگی مساجد در روستاهای پرجمعیت

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان از راه‌اندازی کانون فرهنگی و هنری مساجد در روستاهای بالای هزار نفر جمعیت خبر داد.

راه‌اندازی کانون فرهنگی و هنری مساجد در روستاهای بالای هزار نفر جمعیتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ هادی فیض‌منش با بیان اینکه روستاهای بالای هزار نفر جمعیت می‌توانند برای دریافت مجوزهای لازم به دبیرخانه استان مراجعه کنند، افزود: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای تأسیس کانون‌های روستایی علاوه بر اعتبارات فرهنگی، تجهیزاتی هم در اختیار کانون قرار می‌دهد.

فیض‌منش تأسیس کتابخانه‌های روستایی را جزو برنامه‌های آینده این دبیرخانه عنوان کرد و گفت: مساجد، بهترین مکان برای پرورش نوجوانان و جوانان انقلابی، مؤمن و متعهد است و ما در کانون‌های مساجد تلاش می‌کنیم از طریق ابزار هنر، فرهنگ و اندیشه اسلامی را به نسل جوان منتقل کنیم.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با تأکید بر فعالیت ٥٦٠ کانون فرهنگی هنری مساجد با بیش از ٩٠ هزار عضو در استان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ٢٤ کانون تخصصی، ٧٢٠ مرکز تلاوت نور و ٢٨٥ کتابخانه در کانون‌های مساجد سراسر استان فعال است.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار