اهواز؛

جمع آوری کودکان کار از چهارراه های دزفول

معاون فرماندار دزفول خواستار همکاری متولیان به منظور جمع آوری کودکان کار از چهارراه های این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ امیر عیسی زاده، معاون فرماندار دزفول در خصوص حضور کودکان کار در چهارراه ها و میدان های این شهرستان و رفتارهای نامناسب و ناهنجار این کودکان اظهار داشت: در تمام سال های اخیر تعیین متولی اصلی این کودکان حلقه مفقود دزفول بود که ما پس از پیگیری و بررسی های به عمل آمده توانستیم مسئولیت های نهادهای درگیر در این موضوع را به آن ها تفهیم کنیم.

وی بیان داشت: این کودکان در صورت بد سرپرست و یا بی سرپرست بودن متولی آن ها بهزیستی خواهد بود و درصورت تبهکاربودن دادستانی باید وارد شود و اگر متکدی هستند شهرداری باید ساماندهی آنان را برعهده بگیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول خاطرنشان کرد: اردوگاه اسکان این گونه افراد در اهواز است که انتقال این افراد به اهواز نیز خود پروسه زمانبری است اما ما در فرمانداری قول پیگیری و ساماندهی این کودکان کاررا خواهیم داد، چرا که حضور آن ها  و رفتارهای ناهنجاری  که همواره مرتکب می شوند نه تنها موجب زشت شدن منظر شهری بلکه موجب اعتراضات گسترده شهروندان شده است.

عیسی زاده همچنین با اشاره به نزدیکی به چهارشنبه آخرسال اذعان داشت: نباید مانع شادی و نشاط مردم شد، سال گذشته نیز در شهرستان دزفول با یک مدیریت درست و آزاد گذاشتن اصولی شهروندان، شاهد یک چهارشنبه سوری با حوادث بسیارکم بودیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال نیز جشن چهارشنبه سوری در دزفول با امنیت کامل و به دور از حادثه برگزار شود.

معاون فرمانداری دزفول خواستار برگزاری کلاس های آموزشی توسط آموزش و پرورش با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه های متولی برای آشنایی دانش آموزان با خطرات مواد منفجره شد و تاثیر این آموزش ها را بیش تر از برخوردهای پلیسی دانست.

امیر عیسی زاده همچنین به آموزش و پرورش شهرستان هشدار داد تا با تدابیر مناسب جلوی ورود مواد محترقه به مدارس گرفته شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.