کرمانشاه؛

رفع آسیب‌های اجتماعی فراوان در استان زمان بر است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه معتقد است: مشکلات اجتماعی یک شبه به وجود نیامده که یک روزه بتوان انها را مرتفع کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسین باباجانی مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی فراوان در استان، گفت: آسیب‌های اجتماعی امروز یا دیروز به وجود نیامده و یک دوره تاریخی بلند مدت برای ایجاد و بروز این آسیب‌ها در جامعه نیاز است، لذا ساماندهی این آسیب‌ها نیز کار یک روز و دو روز نیست و به همین علت نمی‌توان با تدوین برنامه کوتاه مدت ادعا کرد که می‌توان این آسیب‌ها را از بین برد یا کاهش داد.
 
باباجانی تاکید کرد: این در حالی است که عمق آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه زیاد است و قطعا نمی‌توان در مدت زمان کوتاه انتظار حل معضلات را داشت.
 
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه در خصوص عمده‌ترین آسیب های اجتماعی استان، گفت: در سطح کشور پنج آسیب اجتماعی اولویت‌دار از جمله حاشیه نشینی، طلاق، اعتیاد، مسائل اخلاقی  و مناطق ویژه بحرانی مشخص شده‌اند و در استان ما نیز وضع به همین منوال است. هرچند خودکشی نیز در استان ما به عنوان یک آسیب اجتماعی اولویت‌دار شناخته می‌شود.
 
 
باباجانی با اشاره به سفر هیات دولت به استان کرمانشاه در سال جاری، گفت: تلاش ما در این سفر این بود که با ارائه اسناد لازم و برنامه استراتژیک بتوانیم اعتبارات مطلوبی را در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی دریافت کنیم.
 
وی افزود: رقم پیشنهادی ما 40 میلیارد تومان بود، اما در نهایت این میزان به پنج میلیارد تومان رسید و اخیرا هم این مبلغ به حساب استان واریز شده است.
 
باباجانی خاطرنشان کرد: هنوز پروژه‌هایی که باید از محل این اعتبار ساخته شود مشخص نشده و به زودی بعد از برنامه ریزی در این زمینه اعلام خواهد شد.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار