ساری،

توقیف 3 دستگاه خودرو با بیش از99 میلیون ریال خلافی در مازندران

3 دستگاه خودرو با 99 میلیون و 550 هزار ریال خلافی پرداخت نشده در محورهای مواصلاتی مازندران متوقف و به پارکینگ منتقل شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،به نقل از پایگاه خبری پلیس ، برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی مبنی بر جلوگیری از تردد خودروهای دارای یک میلون تومان جریمه پرداخت نشده و بالاتر ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس راه استان مازندران قرار گرفت .

این گزارش حاکی است ،ماموران پلیس راه شهرستان نور یک دستگاه خودروی سواری 405 را که دارای 21 میلیون و 400 هزار ریال جریمه پرداخت نشده با 46 فقره تخلف بود پس از توقیف به پارکینگ منتقل کردند .

ماموران پلیس راه شهرستان آمل نیز در اجرای این ماموریت موفق به توقیف یک دستگاه سواری بنز با 83 فقره جریمه پرداخت نشده به مبلغ 49 میلیون و 300 هزار ریال در محورهای مواصلاتی به این شهرستان شدند .

در ادامه این گزارش آمده است، ماموران پلیس راه سوادکوه نیز در حین اجرای ماموریت و کنترل محور یک دستگاه خودروی پژو پارس را به دلیل تخطی از مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند .

پس از بررسی های به عمل آمده، این خودرو با 73 فقره خلافی پرداخت نشده به مبلغ 28 میلیون و 850 هزار ریال توسط ماموران پلیس راه متوقف و پس از تشکیل پرونده به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار