ساری،

تحقق اهداف انقلاب با حضور آگاهانه

حضور آگاهانه و انقلابی ضامن تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ کریمی معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان در ساری، گفت: حضورآگاهانه و انقلابی ضامن تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

وی در جلسه توجیه سیاسی و مرحله دوم طرح نهضت روشنگری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امنیت کشور، گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند:« امنیت از اهمیت زیادی برخوردار است اما نگران مسائل امنیتی کشور نیستم» چرا که نیروهای مسلح توانستند با ایثارگری و جان فشانی خود در مرزها، امنیت کشور را تثبیت کنند.

سرهنگ کریمی با تاکید بر دفاع از کشور در برابر توطئه ها دشمنان نظام حتی در خارج از مرزهای جغرافیای کشور، افزود: مقابله با توطئه های دشمنان، گروه های تروریستی و تکفیری نقش مهمی در حفظ تمامیت ارضی و دستاوردهای انقلاب در داخل خواهد داشت.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به سخنان گوهربار مقام معظم رهبری و تاکید معظم له بر اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، افزود: یکی از دغدغه های مهم رهبری اقتصاد مقاومتی است.

سرهنگ کریمی همچنین با اشاره به مسائل فرهنگی جامعه، گفت: مسائل فرهنگی نیز از مهمترین دغدغه های رهبری است تا جائیکه ایشان فرمودند: «آنچه خواب را از چشمان ربوده، مسائل فرهنگی کشور است» که باید توجه ویژه ای به این بخش شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
حکومت ایران با تکیه بر علم و تکنولوژی قدرتمند شرق و غرب، و سیاست حمایتهای مالی و اجتماعی و سیاسی از اقشار ضعیف در راستای استفاده ابزاری از انها و براندازی حکومتهای مردمی، چهره توانمند و قابل اعتماد و نجاتبخش از اسلام ایرانی ارائه کرده که در حجاب و ریش تحمیلی خلاصه، اما در ظلم و بیعدالتی و سرکوب و کشتار حق طلبان در تاریخ نظیر ندارد. انقلاب ایران، سراغاز سقوط جهان در جهل و هرج و مرج و ویرانی و ناامنی و ناامیدی مطلق بمراتب بدتر از هزاران سال قبل است.