در پی ارسال نامه فیفا بابت شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه؛

وکیل طارمی: ریز اسپور مدرکی برای اثبات ادعایش ندارد

عبدالصمد ابراهیمی گفت: باشگاه ترکیه ای مدرکی مبنی بر قرارداد و تعهد طارمی به این تیم در دست ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهلت قانونی باشگاه ریزاسپور ترکیه برای ارائه مدارک خود مبنی قرارداد طارمی با این باشگاه ترکیه ای روز گذشته به پایان رسید و  فیفا هم طی نامه ای به وکیل طارمی خواستار ارائه توضیحات بابت شکایت این باشگاه ترکیه ای شد. 

عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی درباره این مطلب گفت: نامه‌ای از سوی فیفا دریافت کردم که پیوست آن توضیحات شش صفحه‌ای وکلای باشگاه ریزه اسپور بود. البته صرفا اظهارات و دفاعیات باشگاه ترکیه ای را شامل می‌شد و هیچ مستندی دال بر اینکه طارمی با آنها قراردادی معتبر و لازم الاجرا داشته را ارائه ندادند و به تفسیر و تحلیل همان تفاهم نامه مشروط که فقط با صدور آی تی سی لازم الاجرا می‌شد پرداخته‌اند.

وی در ادامه عنوان کرد:  فیفا خواستار توضیحات بابت شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه تا 23  اسفند ماه شده است. به هر حال پاسخ ما صرفا همین چند جمله است« مسئولان باشگاه ریزه اسپور ترکیه در مقام اثبات ادعا ثابت نمایند طارمی با آنها قرارداد لازم الاجرا داشته و در دوره حفاظت شده آن را نقض کرده است.» بعد از اثبات این ادعا، پاسخگو خواهیم بود. 

وکیل طارمی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال نگرانی بابت شکایت ریزه اسپور ترکیه از طارمی وجود ندارد چرا که باشگاه ترکیه ای مدرکی مبنی بر تعهد داشتن طارمی به این باشگاه ندارد و حکم فبفا به نفع باشگاه پرسپولیس خواهد بود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار