ساری؛

پرواز مستقیم از مازندران به ایروان

مسیر پروازهای جدید ساری- ایروان و ساری- تبریز در فرودگاه ساری برقرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سعداله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌ های مازندران با اشاره به افزایش۲۱ درصدی پروازهای این فرودگاه گفت: پرواز شرکت هواپیمایی در مسیر ساری – تبریز روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته به سایر پروازهای داخلی این فرودگاه اضافه شد.

وی با بیان اینکه فرودگاه ساری با وجود امکانات و تجهیزات لازم فرودگاهی برای افزایش پروازهای داخلی و خارجی ظرفیت لازم را دارد، افزود: خط پروازی ساری - ایروان از ۲۸ اسفندماه امسال به صورت رفت روزهای شنبه، چهارشنبه و یکشنبه و برگشت روزهای چهارشنبه، یکشنبه و پنجشنبه هر هفته از فرودگاه ساری برقرار خواهد شد.

وطن‌خواه با اشاره به پتانسیل گردشگری و استقبال مردم از چشم‌اندازهای طبیعی استان و ضرورت توسعه خدمات حمل‌ونقل هوایی، گفت: پروازهای مسیر مشهد- نوشهر روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته برقرار است که در ایام نوروز در این مسیر پروازهای روزهای سه شنبه هم اضافه شد.

وی گفت: پروازهای رامسر- تهران درایام نوروز به ۲ تا ۳ پرواز افزایش خواهد یافت و پروازهای رامسر- مشهد هم از ششم فروردین دو بار در هفته برقرار می شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه رفع موانع فیزیکی اطراف فرودگاه زمینه افزایش طول باند و توسعه فرودگاه ساری و دیگر فرودگاه‌های استان را فراهم می سازد، گفت: اصلی‌ترین برنامه در بحث فرودگاه‌های استان، کمبود اراضی برای اجرای طرح توسعه فرودگاه‌ها است که امیدواریم با همکاری مقامات استانی و تملک اراضی پیرامونی و رفع موانع پروازی، زمینه توسعه پروازها را در فرودگاه استان فراهم شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار