تبریز؛

تخفیف 40 درصدی هتل‌های آذربایجان شرقی درایام نوروز

معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: تخفیف نوروزی هتل‌های آذربایجان‌شرقی با 40 درصد صرفاً برای ظرفیت‌های خالی هتل‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رستمی در جلسه کار گروه میراث فرهنگی و گردشگری و جلسه هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان بناب اظهار داشت:  شهرستان بناب قابلیت و ظرفیت بالایی دارد که تاکنون برای مردم کشورمان ناشناخته مانده است و باید برای شناساندن ظرفیت و قابلیت‌های بالقوه این شهرستان تلاش کرد، البته بنده و همکاران بنده در میراث فرهنگی استان نیز در این مورد کوتاهی کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه بعد از اجرای برجام دیدگاه‌ها نسبت به ایران تغییر یافته و امروز کشور ما به یکی از کشورهای مقاصد سفر در دنیا تبدیل شده است؛ افزود: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی برای سال 2018 بهترین فرصت است که نهایت استفاده را از این موقعیت ببریم.
رستمی افزود: از آنجایی که شهرستان بناب تاکنون در موضوعات گردشگری جزو شهرستان‌های معبر معرفی می‌شد از این رو در تلاشیم با توجه به وجود قابلیت‌های زیاد بناب را از معبر خارج و به شهرستان مقصد گردشگری تبدیل کنیم تا اینکه گردشگران توقفی در این شهرستان داشته باشند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در تلاشیم در قالب نوروزگاه‌هایی که در هر استان داریم، بر اساس آیین‌های بومی و محلی و رایج رویدادی را برای هر شهر و استان تعریف کنیم و میراث فرهنگی استان در صدد اجرایی کردن این طرح است و برای مردم در حوزه استان گردی محلی به عنوان سفر باز کنیم.
رستمی سپس با اشاره به راه‌اندازی اتوبوس‌های شهرگردی در شهرهای بزرگ تأکید کرد: امیدواریم مردم برای بازدید از اماکن گردشگری و تاریخی بجای استفاده از وسیله نقلیه شخصی و ایجاد ترافیک از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
وی در عین حال تصریح کرد: تخفیف نوروزی هتل‌های آذربایجان‌شرقی با 40 درصد صرفاً برای ظرفیت‌های خالی هتل‌ها در نظر گرفته شده است.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار